Nysning efter nysning.

Ååååhgud vilken nys attack jag hade nyss, den ligger fortfarande kvar. Tror jag nös 10 ggr på raken, var inte helt okej faktiskt. Idag har jag inte gjort mycket, gick upp halv fyra för mådde inge bra. Så låg kvar i sängen trots att jag hade satt alarm till klockan tolv. Så atteeeh! Idag har jag varit en såndär förlorare ><' Men imorgon ska jag faktiskt se till att komma upp tidigare, ska även höra med mamma eller pappa om jag får komma till någon av dom för orkar inte sitta hemma och tråka. Kolla lite i Tuffs öron och han har nästan inget kvar i öronen efter skabben, känns så otroligt skönt. Har en kur kvar som dom ska behandlas med sen är det klart :) Ska bli skönt att mina katter kommer må bättre efter detta :) Spec Tuffs.. Men nu ska jag ta och laga lite mat, idag är det spaghetti och köttfärssås som står på menyn.. Mums!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback