Busskort

Fick ett bra samtal från min handläggare på fk idag :) frågade när jag får tillbaka pengarna för badhuskortet och äveb om jag får busskort och det får jag :) får månads kort inom arvikatätort så när dom pengarna trillar in blir det lättare för mig att ta mig till badhuset :) känns rikigt gött. Meeen det kan ta upp till två veckor innan jag får pengarna. Men har sparat så jag kan fylla på busskortet jag har nu med 100 till så jag tar mig dit och hem nästa vecka :) och i helgen blir det förmodligen till Koppom och vara med Emma och Andreas :) Kan vara gött att komma hemifrån lite, ska även försöka ta bilder på hur stor jag är nu så jag sen kan jämnföra när jag har börjat tappa lite vikt ^^ Och imorgon skulle min kontaktperson prata med min sjuksköterska och säga att jag vill ta upp den kontakten igen. Känns så gött att jag är påväg mot rätt håll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback