GBP.

Ååh. Väntan är inte rolig, mitt första möte kommer vara i antingen nov eller dec. Jag vill börja mitt nya liv nu. Vet att det är många som inte tror att jag kommer klara det och att även många tänker att jag tar den "lätta" vägen. Men en gbp op är inte en lätt väg, det är ett vetktyg till att kunna få ett bättre liv, må bättre. Det är som att få en andra chans. Tack vare att folk tror att det är den "lätta" vägen så är det många som backar ur för att dom är rädda för omgivningens hårda ord, dom är rädda att INGEN ska stötta dom. Oavsett det så finns det ALLTID någon som stöttar ens val. Att folk skulle dra sig undan pågrund av mitt val var jag faktiskt lite beredd på, vet att det finns någon som är emot det. MEN jag togs emot med öppna armar när jag skrev ut det på fb. Som sagt, tänk er för 3 ggr innan ni yttrar er till någon vad det än gäller. Även en stark människa kan falla pågrund av ett fel ord!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback