Vingar utav hybris.

Har haft en helg från helvete, riktigt lång och dryg men är glad att den är över äntligen. Är snart inne på sista veckan av flyt ooch det känns UNDERBART! När jag väl opas har jag gått på denna skiten i 8 jävla veckor. Ska bli gött att kunna äta annat ist för denna jävla modifasten! Anyway! På Tisdag är det vägning igen så det ska bli kul att se :) Sen har jag ett möte på Fredag med min kontaktperson med och på kvällen någon gång kommer Emma och hon kommer ju gå på flyt då :D Wohoo. Kul att vi fick våra op så nära varandra. Så nästa helg kommer (förmodligen) flyga iväg iom att Emma kommer och på Lördag blir det stor städning av lägenheten och tvättning. Så ja :D:D


Jag och Mimmi igår :) (Lilos mamma)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback