Piercing.

Idag, äntligen efter flera månader så sitter den där igen :D
Haha, snabbt gick det med xD
"Nu har du en nål i halsen bara så du vet"
haha xD
Idag känns det mesta bra faktiskt :)
Inte behövt tänkt så himlans mycket. har även funnit mina sladdar till typ mobilen och kameran.
Så ska ta och ta med mig sladden till mobilen imorrn till skolan^^
Så jag har inte glömmer den nästa torsdag.
Vore en skandal fan!
Är ju nästan klar med filmen nu :D Musik som ska läggas till och sen blire att bränna ut^^
En till mig,en till Emelie och en till Tina :)
Hehe, var en stund med Andrea förut också, var kul :)
länge sen vi gick runt så ju.
Saknar dom där tiderna faktiskt :/
Var även iväg och körde i snö kaoset.
Wille var förvånad över hur bra det gick :D
Så snart har jag körkortet i min hand, längtar sååååååååå mycket :)
Då blir det roadtrips iaf^^ Det lövar jag! :P Höhö!.

Puss och knull, använd kondom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback