Städ-dag!

Idag har jag städat klart.
Satte på lite halv hög musik när jag kom hem från skolan förut och så satte jag igång och städa.
Vart fint. Sen kom pappa och började dammsuga och då gjorde han resten xD
Typ tog bort skit från under sängen :P orkar INTE kryppa under sängen x)
Brukar bara köra lite snabbt där under. Men nu är det helt tomt där. Haha!
Min pappa duktig..
Var på möte förut då. Har några val att välja mellan.
Antingen så ska jag ta bort Eng B så ska jag jobba ikapp allt jag har hamnat efter med.
Eller så ska jag hoppa av i år och gå IV eller ha praktik fram till nästa höst och gå om 3:an.
eller hoppa av helt så ska skolan hjälpa mig att skaffa jobb ><
Hmm, jag tror nog jag försöker jobba ikapp.
Kanske kan fråga Elin om hon kan hjälpa mig?
Aah, det gör jag xD Haha!

Är svag i kroppen också, så imorrn blire film mys,vin,öl och vatten pipa :D
Och om jag får tag på 30:- så blir det tacos på det :D Muma muma^^
Elin,Emma och Johansson kommer hit.
Så det blir nog mys :) hehe..
Tycker typ att antingen Emelie eller Anderas kan komma och hälsa på mig snart..
för kommer nog inte ha råd att åka någon stans.
Eftersom jag och Elin ska skaffa kanin, ska bara prata med mamma om det xD
Eller så börjar vi med att skaffa en sen när jag har fått pengar skaffar vi en till, så vi kan ha med när vi flyttar hemifrån sen :) Hehe! Men men.
Nu orkart jag inte skriva mer :P Så...
Puss i ljumsken^^




<3

Kommentarer
Emelie

Jag kommer gärna någon dag <3

2008-10-17 @ 12:36:23 | http://withoutherwings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback