No lifer.

Jag har så många tankar, jag har så många känslor. Jag vill slå isönder allt som är i min väg, men samtidigt vill jag sitta i ett hörn och bara gråta och skrika ut all min smärta. För varje dag blir jag sämre och jag tynar bort, jag har ingen kraft att städa. Jag sitter mest ensam för jag orkar inte fråga folk hela tiden om dom vill komma hit eller om jag kan komma till dom. Det har alltid varit så, alltid jag som har fått frågat. Jävla hästballe, är jag verkligen så tråkig att umgås med? Är jag verkligen så jobbig? Jag känner mig utanför mängden, jag är annorlunda. Ja, jag vet. Men hjälp mig att bli lite mer som er? Har fastnat på en låt med Ke$ha, just den texten älskar jag. Vet inte varför, men den talar till mig.

Hoppas ni har det bra era svin!


Here we go,
welcome to my funeral
without you i don't even have a pulse
all alone it's dark and cold
with every move i die

here I go this is my confession
oh a lost cause nobody can save my souli am so delusional
with every move i die

I have destroyed our love
it's gone,
payback is sick
it's all my fault

I'm dancing with tears in my eyes
Just fighting
To get through the night
I'm losing it
(Losing it)
(Losing it)
With every move I die

I'm faded
I'm broken inside
I've wasted the love of my life
I'm losing it
(Losing it)
(Losing it)
With every move I die

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback