Shake it off.

Jodå. Jag lever allt, har bara varit så fruktansvärt sliten efter Ullared i helgas och 
varit så känslig. Har dom senaste dagarna kunnat börjat gråta för minsta lilla grej. Som i förrgår, satt och kolla på how i met your mother och det var ngt alla hjärtans dag avsnitt. Då började jag tänka på mig själv och hur jävla ensam jag känner mig. Fast.... Kanske inte så konstigt eftet att ha varit singel i 7 år. Visst att det ibland kan vara så jävla skönt att vara ensam. Men oftast känner jag att jag vill ha någon att dela mitt liv med. Kunna få den där goa godnatt pussen innan man somnar och även veta att när jag vaknar igen så finns han där. Vill också kunna känna den tryggheten, men får väl nöja mig mef katterna. 

Var ju som sagt på Ullared i Lördags. Åkte dit först och främst för att få tag på en vinterjacka...... och det fick jag :) Är super duper nöjd med den :) Sen blev det lite annat smått och gött. Som t.ex. Nya halsband till katterna, taklampa till sov-rummet och två julklappar fick jag klart :)

Men hur går det med vikten då Johanna? Jodå, den går neråt. Har 300g kvar tills jag har gått ner 25kg!!!! Så jävla gött alltså :) är sjukt nöjd och den 18:e ska jag till Torsby igen för egentligen 6-v kontroll men för mig blir det 2-mån kontroll. Haha. Men men :)


Kommentarer
Taxi-berra

Hej pinglan :) Trodde nästan att du rymt mä nån hunkig kändis-groupie när du inte skrivit på länge här...hi hi. Man har ju hört att bloggare har sin fanclub. Se bara på kissie, blondinbella mä flera ;) . Girls just wanna have fun.. Lova bara att inte banta bort din sexiga röst!

2014-12-05 @ 16:38:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback