Farsgubben!

Snart ska jag till farsgubben.
Ska först till styckåsen och panta så jag kan köpa lite godis :D
Moahaha, så sugen på det ><
Var väl en lagomt trevlig dag i Challa idag.
men ja, :P haha!
Panik hade vi alla iaf xD Herregud.
Vi är smidiga *lol*
Idag var j ag väldigt uppklädd på skolan^^
Och fint sminkad^^ Tycker iaf jag :P haha!
Ställde även upp håret^^ Hihi!.
Rösa ögonskugga Viva La Diva
Silver glitter Viva La Diva
Silvirg eyeliner Nivea
Mascara Maybeline
Svart Kajal Nivea

Allt smink jag har på mig xD Haha!
Lyckat. :P men jag gillare.
Fick ju tag på kjolen jag ville ha :D
och jävlar va kul det va inne på ÖoB.
Jävlar, jag och jessica trängs inne i en liten provhytt x)
OMG! Sen satt vi med soffan divan x) hahahahaahahahahah!
Riktigt kul xD
Jessica ASGARVA! Och då mena jag det xD
Jävlar, hon bröt ihop totalt x)
Den människa kan skratta..
Fick brev från landstinget idag ><
Fuck, måste gå på Måndag.
Annars kommer det ALDRIG bli gjort.

Men nu orkar jag inte skriva.

PUSSochHEJ!



A dream is a wish you make with your heart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback