Glädje

Nu om några minuter är det den dagen jag har väntat på..
Den dagen jag har längtat efter.
Den dagen då det äntligen får lysa lite i mitt liv :D
Emelie och Maddis kanske kommer på Tisdag också :)
KUUUUUL!
Kanske blir trångt i mitt rum, men mysigt och då kan jag inget annat än att LE!
Om några timmar ska jag upp,sminka mig och sen åka buss ner till buss stationen.
sen sätta mig på en buss i 1h 20min för att sen sätta mig i en bil och åka tillbaka till karlstad.
Där vi ska parkera den på bergvik ovh gå runt lite där, även gå på systemet.
sen ska vi ta buss nr 1 upp till universitetet för att fördriva tiden lite och sen en buss ner till centrum.
sen ska vi gå på stan och kolla lite och in vänta nästa person som ska komma.
Efter det ska vi ta buss 56 ut till bergvik och sätta oss i en bil och åka hem till mig.

Hela dagen i stora drag.
LÄNGTAR SOM EN SATE!<3


Emelie, jag saknar dig.
Och varje gång jag ser att du har kommenterat blir jag glad.
Finns alltid för dig som du finns för mig<3

Kommentarer
Emelie

Jag älskar dig Johanna.

Önskar att jag kunde ta bort allt det onda ifrån dig. <3

2008-12-29 @ 22:34:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback