mensvärk.

Idag har jag haft sån mensvärk så jag tror nästan jag dör ><
Men nu är det mycket bättre eftet att få ha lugit i sängen och bara få andas lugnt.
Har åte lite popcorn med :) göttit de^^
Inatt mådde jag inge bra.
Låg bara och grät och skaka.
Fy fan >< Paniken växer mer och mer för varje dag som går.
Jag vet inte vad jag ska göra längre ><
Men men, imorrn är det fotbolls cup på Taserud!
Bättre än valig lektion iaf :) hehe!
sitta på sporthallen och glo på när klassen förlorar xD
haha! Herregud, känner mig så positiv.
Kommer inte bli ngt mellan mig och Robert heller.
Han sa att det inte "klickade" mellan oss.
*suck* Men men, nu börjar jag få ont i huvudet.
Och fick svar från Emma hur hon vill leva, hon är uträknad nu.

Nu går jag och hänger mig eller ngt......

Kommentarer
degar

Cheer the fuck up!

2008-12-09 @ 18:35:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback