StarChild

Nu har julafton gått och det är snart dags att lägga sig, är skit trött ><
Fy fasiken. Haha!
Fick mycket fint, fick även en ipod som jag inte ens har vågat att drömma om.
Fast det var en Shuffle, den billiga varianten.
Men är så glad över att äntligen fått min älskade parfym :D
LÄÄÄÄÄNGTAT!
Fick även en matta av mamma, så den ligger så fint på golvet nu :)
hehe, gött mos :)
Fick lite små saker som trosor och sånt. hehe.
Fick även ett par stora hörlurar, vill egentligen ha Skullcandy.
men får nöja mig med dom här ett tag :P
Det är en jävla bas i dom iaf xD haha!
Ska snart gå och se hur det går med musiken på ipoden.
Håller på att föra över ;D Göttgött.
På Fredag ska vi till kicki och fira lite där..
Ska ta upp saker jag vill ha och sånt^^
Höhöh,Men i år var det nog den bästa julafton hitills :D
Imorgon ska jag bleka håret, yummy^^
Haha, slippa utväxt, JA TACK! :D

6 dagar kvar<3 Längtar!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback