Förkylning.

Jaa! Då har man dragit på sig en förkylning..
men har dock haft en underbar helg :D

Fredag:
Fest hos Joel, hade jätte kul fast kommer inte ihåg så himlans mycket xD Vi somna på Campus och tog 06:04 bussen hem :P Men det var en trevlig kväll :) Dock blev jag puttad på krog gatan och blev kallad emo.
Men jag bryr mig inte :P


Lördag: Sov ett bra tag, trött efter att ha kommit hem halv sju och frös som fan.
Runt fyra tiden vaknar jag till och sminkar mig, sen drog vi ner till torget.
Det var Ec-träff (EmoCore) Var kul att träffa nytt folk :) Fast det vart ju ganska så fail.
Folk försvann och Sara spydde (Hon som höll i allt)
Då vart det att dra hem till henne pimpla öl,spela tecken och singstar :P
Drog hem till Anders vid tolv tiden då jag var för trött för att vara vaken.
Var uppe i Krp runt ett. La mig ganska direkt och somna! Haha!


Söndag:
Vakna till vid tolv ingen Anders hemma än, somna om och sen vid halv två kom Anders och runt två Emma.
Jag satte mig och sminka mig och försökte få tag på Mattias, messa han så vi bestämmde att vi skulle ses på torget vid fyra. Vi satt och dröla lite sen bar det iväg.
Vi sprang till Bruger King när vi hade träffa Mattias och köpte en varsinn Milkshake.. Muma^^
Sen satte vi oss på Färjestad bussen för vi hade tråkigt. Sen satte vi oss på Norra Kroppkärr. ^^
Sen vart in till stan igen och vänta på tåget :P Runt 20:00 fick vi reda på att vårat tåg var inställt så då skulle vi ta tåg till Kil och sen byta till buss i kil.. SEGT!
Var hemma vid tio ><

 

Måndag: Mys dag med film och nyssningar xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback