I Karlstad skiner sola.

Kom hem till Arvika 03:00 på Fredag natt, mäkta trött. Då vart det bara in och gå på toa, dra upp tabletter och sen lägga sig. sov så skönt den natten :P Haha, vid 12:00 på morgonen ringer Emma och väcker mig, gick upp och sen la jag mig igen och somna xD Haha, sen skicka hon massa sms och jag vakna till liv. Jämt då jag gick ut så kom hon och Klara var skit glad^^ Vi gick in och prata och hon fick även klänningenn jag köpte till henne, hon vart skit glad :d Haha, vid sex tiden körde mamam ner oss på stan och vi gick och åt pizza, skit gött kan jag säga er^^  Vi träffa Jaffa och gick runt och snacka, sen vart hon trött och gick till Erik så jag och Emma gick till godishuset och satte oss och vänta på Jessica och hennes kusin. Det vart typ att bara säga hej sen gick dom, suck. Vi gick in mot stan och glodde och prata, strax innan halv tolv kom mamma och hämta oss och la oss vid 02:00 typ :P söndag morgon vakna Emma vid elva, jag vakna till liv när hon kom in igen efter att hon hade rökt. Emma frågar mig förvirrat "Johanna, varför är vi vakna nu?" Haha xD Ingen aning svarar jag :P Vi åkte iväg och hämta Darling och sen när vi kom tillbaka så gick jag och Emma in till stan för vi skulle träffa Jaffa och Andrea^Vi köpte glass och dröla och jag prata massa med Marcus i telefonen xD haha, sen hamna vi uppe hos Daniel  :O Han fick tjata på kent för att han skulle köra oss hem, så till slut satte vi oss i trabanten och åkte hem, det var vid 01:00. Emma somna DIREKRT hon kom in xD Haha, jag kolla facebook och buss tider och la mig sen :P haha, väkte emma vid 09:00 imorse och sen vart det att sminka mig, mitt i allt så ringer Markus. Som vanlgt xd Haha, sen sprang vi ner till bussen och åkte in till stan. När vi kom in till stan så köpte vi glass på järnvägskoisken och satte oss i solen. Sen var det bara att röva sig till busshållsplatsen för att inte missa bussen, vi satte oss på bussen och åkte mot Karlstad^^ Vi satt och dröla och prata en hel del :P haha. sen hamna vi på donken på drottning gatan och sebastian kom och höll oss sällskap xD Mitt i allt så kommer Daniel och skrämmer Emma xD skit asså :P Vid tio över tolv så drog vi oss till busstationen och satte oss på bussen till Hagfors, under resan ditt så ringde Marcus flera tusen ggr xD Haha, lol :P Till slut kom vi till Hagfors, vi mötte Robert. Han såg helt skräckslagen ut när han såg mig xD Haha, herregud. Sen mötte vi Marcus och Tony, vi gick runt lite i Hagfors och sen skulle vi till Marcus. Jag och Emma gick medans Tony och Marcus tog mopeden :P haha. tony gick hem till sig och vi resten gick till Markus. Satte oss på hans rum och prata och skratta och skämdes (lol) haha. Några timmar gick och sen var klockan plötsligt 19:50 så då gick vi till bussen, fickn en puss innan jag gick på bussen xD haha, var nog lite röd då :P Lol, vi åkte buss och Marcus ringde faktiskt bara två ggr den här gången :P Haha, när vi kom till Karlstad så mötte vi anders och sen drog till han. Det är där jag sitter nu xD På krp ^^ Höhö, ska nog snart sova, är ganska så sleten och trött kan jag säga er :P
Nu börjar jag få skrivkamp och dom bakom klagar på mig :P Haha.

-Over And Out-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback