It´s Game Over

I never gone with the wind
Just let it flow
Let it take me where it wants to go
'till you open the door theres so much more
I've never seen it before
I was trying to fly
But i couldn't find wings
But you came along and you changed everything


Sitter här och är skit trött, ska snart lägga mig under täcket och drömma. Myspys^^ Idag har jag varit i Torsby med Stefan från Film i Värmland, det var riktigt kul ^^ Fick hjälpa 7: orna med att filma och sen redigera, jag och stefan satt och prata om allt möjligt men speciellt film när vi åkte upp och ner :P haha, gött att få prata om något som är riktigt kul för en gång skull^^ Sen fick jag uppdrag till att dokumentera allt så jag fick låna en riktigt system kamera :D En Nikon, jävlar va kul ^^ haha, sen vid halv fem tiden bar det iväg mot Karlstad igen och han släppte av mig på residenttorget^^ gick till torget och tog 4:an till Angelina, vi satt och tjöta lite sen tog vi bussen till Anders :P Vi tjöta och dom drack kaffe sen skulle vi gå och träffa en kille Angelina hade börjat skriva med på Lunar så vi gick dit, anders vände i dörren och jag förstår varför. Men jag följde med Angelina in och vi satt och tjöta ett tag. sen gick vi till Anders igen. Efter en stund bar det iväg till Linus och tjöta med han och dom drack ännu mer kaffe xD haha, jävlar vad dom klunkar :P satt och tjöta och sen följde vi Angelina till bussen och sen gick vi hit. Så sitter och tjöter med Linus, han vi var hos. Han är riktigt trevlig och jag har spillt ur mig lite av min livs historia. Men det blir så ibland :P men men, nu ska jag gå och ta tablett :P

-Over and Out-

(jag körde en lathund och kopiera från bloggen på lunar!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback