I hurt myself today.

Då har Thomas varit här och jag sitter här ensam, jag var så jävla dum och inte så något. Inte ett jävla skit!!! Så jävla typiskt mig. ;( Slå mig, det var mycket jag ville ha sagt. Överallt ser jag att folk är förälskade eller tycker om någon. *suck* Han berätta en sak som han hade ljugit om, och det var när vi satt och prata och han sa "Jag är iaf påväg mot rätt håll" Jag hatar det här, fanfanfanfanfanfan... Jag kollar snett på platsen där han satt och fäller en tår, smeker över täcket. Jag är fan så jävla patetisk. ><' Hoppas det inte blir något mellan dom, då ska jag skratta högt.. Men jag vet inget, jag vet inte ens vad jag ska skriva mer.....

-Over and Out-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback