Snuttefilt.

Nu sitter jag här igen, har ganska nyligen vaknat och är fortfarande trött. Vill sova mer, älskar att sova för då slipper man allt problem som är hela tiden >< Och så även slipper man att folk ska driva med en HELA JÄVLA TIDEN!..
Just det där smset "jag drev bara med dig" gjorde mig på skit kast humör och förstört HELA helgen. Just nu vill jag hem till Klara och min underbara Darling och lägga mig i sängen och gosa med dom, det enda stöd man får i nuläget typ. Som alltid finns där och aldrig springer från en. Iofs, dom är djur. Men djur är bra på mycket, Selma slika alltid bort mina tårar när jag grät. Älskade henne högt. Min lilla gulleplutt <3 Saknar henne jätte mycket :( Kommer inte ihåg vad jag drömde inatt, drömde att jag fick massa sms. Det är de enda jag kommer ihåg faktiskt sen kommer jag inte ihåg mer ><' Sjukt..


Jag har en sak som alltid hjälper mig när jag mår dåligt, så fort jag är ledsen och sånt eller inte kan sova så dyker den fram. Den gör mig lugn och har gjort det sen jag var jätte liten, enda sen jag fick den typ. Det jag pratar om är faktiskt min snuttefilt. Kanske låter lite löjligt, men den har hjälpt mig jätte mycket.... Säg vad fan ni vill. Jag bryr mig inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback