Min sommardröm.

Nu är jag hemma och har börjat packat lite. Och som vanligt kommer jag ta med mig alldelse för mycket. Haha, typiskt mig :P Men men, skol dagen idag började med att prata med kuratorn. Var nära att säga för mycket till henne, vill inte att hon ska veta allt. Men det kommer förmodligen bli så här att jag hoppar över till IV nu, och går ut på praktik med klassen och går även ut med dom i Studenten, sen till hösten börjar jag 3:an igen. Så om jag göra klart några kurser nu som nästan är slut snart så har jag nästan inge att göra :D Gött mos isf :P Iaf efter att ha varit hos kuratorn drog vi till Religonen, vi skulle skriva tre provfrågor och även två kategorier om Judendomen. Lite sget, men det klara vi av snabbt. Gött iaf :) hehe, sen vart det Svenska, skrev klart mitt personliga brev lite snabbt sen börja vi spånna lite om antiken, men vi kom inte fram till något. Alltså, jag och Jessica x) Vi satt typ och sov till halv tolv :P Sen vart de lunch, hade ingen matlust, åt bara lite grann. Blää. Iaf, sen var det Svenska igen. men Monica håller på att gå egenom nationella proven och har inte kommit långt på listan, ganska så seeeegt >< Jag är typ sist. Efter Bilkeh. Sen var det slut på skol dagen, vi gick till bussen som gick 13:40. Det vart in till stan först in på banken sen tänkte jag köpa biljett på tågstationen, men det gick icke. Så måste boka den på internet >< suck. Men som tur är har jag pengar på kortet så jag kan göra det :D Yaaay! Men Sj´s sida är så seeeeeg så jag tror jag dör. Iaf vid 14:40 kom mamma och hämta mig vid stationen, drog ut och körde lite, kuuuul ju :D Höhöh. Köra lite här och där och sen hämta syrran på skolan och nu är jag hemma. Har ont i magen och vet inte vad jag ska göra. Ska snart fortsätta packa så det blir klart, hoppas pappa kommer snart också.
Ska tömma kameran och ladda den + ipoden så jag har mycket batteri :D Så byeee!


Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback