Du, jag och tystnaden

Var ett tag sen jag skrev hör men nu är jag tillbaka...
Nu sitter jag här i sängen i min ensamhet. Mår inte så himla bra men ska ändå klaga. Festival helgen/Veckan är förbi och jag är faktiskt glad över att det är slut nu. Nu kan man andas ut och må dåligt. När man var på festivalen höll man allt inne, men nu kan jag släppa lös alla känslor tills dom är borta. Jag är ganska så krossad efter veckan/helgen för alla hade typ strul förutom jag. Är jag verkligen så ful? Alla satt och prata om sina problem men dela inte med mig något. Orkade inte, börjar tappa intresset för att supa egentligen. Det händer alltid något när man dricker, det börjar bli lite jobbigt. Jag har en god nyhet, om jag lämnar in alla papper imorgon till soc får jag pengar om typ 10 dagar. Och då ska jag betala av lite skulder och även köpa en soffa till mitt rum :) Tänkte köpa en billig skit soffa på blocket och sen även sälja skrivbordet och ta bort den andra skit datorn jag har här :) Sen efter 20:e Juli kommer Emelie hit :D *Happyface* Ooohja, den personen älskar jag massor. Hon är så underbar och hon förstår mig mer än någon annan. <3 Hon är bäst, och då menar jag det. Jag älskar mina andra kompisar men hon är nog den som vet mest om mig om jag ska vara ärligt. Hon har varit med om så mycket, jag med. Men iaf, Emma ska hjälpa mig och börja söka efter lägenhet :) Så snart bor man förmodligen ensam då^^ Ska bli gött faktiskt, det är ju en av sakerna varför jag ska köpa en soffa. Hehe, men men. Nu ska jag glo lite på tv och sen blire film och piller.

-Over and Out-

Kommentarer
Emelie

Kära Johanna. Nu ska jag försöka beskriva vad jag känner för dig. Du är en sån fantastisk människa, vacker på både in och utsidan. Jag är så glad över att du finns i mitt liv. Jag älskar dig så enormt jävla mycket! Jag ger mitt liv för dig, utan att tveka. Du gör mig glad enbart genom att finnas. Du är en utav de allra viktigaste för mig och jag gör allt för dig. Det finns ingen som är så underbar som dig. Ditt leende och dina kramar är det bästa med dig. I din närhet känner jag mig trygg, jag behöver aldrig fejka, utan kan vara mig själv. Åh, om jag bara kunde beskriva min kärlek till dig! JAG ÄLSKAR DIG SÅ OTROLIGT JÄÄÄÄÄVLA MYCKET! Och jag längtar så efter att komma och hälsa på <3

2009-07-07 @ 02:06:05 | http://withoutherwings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback