Jag smyger ut.

Jag sitter smått och ler för mig själv, jag har lagt upp skrivbordet på blocket . Känner mig duktig faktiskt och har gjort ngt bra, ska nog be mamma ta fram spik så jag får spika upp hyllan som åkte ner förut :(
Mitt studentglas gick isönder+ett cola glas+en skål. Tråkigt när det blir så :( Men men, idag har jag varit ute och kört och färgat håret svart. Till slut tog jag mig iväg och köpte den efterlängtamde hårfärgeb^^ Har tänkt på det länge, alltså. Att färga håret svart och nu gjorde jag det. Ska snart ta och städa mitt rum och få bort all skit jag har här inne.
Måste börja hålla ordning på saker och ting. Ska iaf försöka, och försöka ska man. Under helgen kanske jag drar till pappa för att ha hans lägenhet. Han ska bort på Lördag och då skulle jag få ha lägenheten :) Men det märks om jag åker dit eller om jag är här och degar istället. Mitt tangentbord på den bärbara är helt cp och jag bli galen >< Så har kopplat in mitt gamla tangentbord till den andra datorn. Sitter med det i knäet, ska ta och leta fram det gamla tangentbordet som jag hade först på den andra datorn och koppla in det hos Matilda. Jag råkade även skära mig på ett glas förut så nu är jag helt öm i hela fingret >< Blää! Håller på att ta ner Baby mama, ska sätta på den så fort den är nere. Men innan dess ska jag städa mitt rum. Har hög volym på datorn så det borde gå lättare då :) Hoho. Men men, nu ska jag kolla bdb och sånt lite fort innan jag börjar städa.

-Over and Out-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback