Kniven i ryggen.

Sitter här och är fortfarande sur, men det har lagt sig lite nu. Fick veta att dom har blivit kompisar igen, fråga när hon hade tänkt att ta bort blockeringen på mig. Fick ett svar tillbaka där det stod aldrig. Satt på tåget och hade tårarna nära men höll mig, det bröt ut i att jag blev sur ist. Vad fan ska man göra? Jag vill veta vad jag har gjort och varför hon gör så? Jag försökta ju bara att ställa upp för henne. Vad får man tillbaka? Jo en fet blockering. UUUJ! Hatar detta och  sidan blir mindre :O Nu blec den lite störra igen, fan va mysko. Ska nog inte skriva så mycket mer, men om några timmar börjar resan ner. LÄNGTAR!!!!

-Over and Out-

Kommentarer
Anonym

Hej nu kan du tävla om en sensuell och sexig babydoll i tre delar



http://millahoman.blogg.se/2009/july/tavling-babydoll.html



Var gärna med :)

2009-07-22 @ 10:30:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback