Painted by numbers.

Var meningen att jag skulle försöka få bort hela vedhögen idag men orkar verkligen inte nu. Det är för varmt ute och man svetas floder, det är inte så trevligt faktiskt. Sitter och lyssnar på musik som påminer om sommaren 2006. Då man hade Tobias, varje dag var man med Andrea och Jon. Vi var uppe på stokarsberget och gjorde massvis med saker. Saknar den tiden lite grann sådär. Sen har jag gjort en upptäkt. Jag passar inte in i Arvika längre. Ingen vill vara med mig och jag sitter för det mesta ensam. Kanske snart dags att flytta? Jag har ju sagt det att jag ska bo först i Arvika i egen lägenhet och sen kanske flytta till Karlstad. Vill ju se hur det går först, om det går bra eller dåligt med eget. Jag hoppas på att det går bra. :) Så man sen kan skita i den här jävla hölan. Klara ligger på min säng och sover, hon är så underbart söt och underbar. Hon är det enda som håller mig hemma, för älskar den hunden som faaaaaaan! Finns ingen bättre hund :) Jag har sovit så konstigt inatt så jag är helt slut i huvudet. Vänt på mig och hela tiden och sånt, det är fan jobbigt. ><' Men men.
Vad ska man göra åt det?

-Over and Out-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback