Jag tror inte du törs!

Det kliar och kryper i mitt skin, det känns som om jag har en massa kryp på mig överallt. Mitt ben gör ont, så fort jag ska klia på det onda benet/foten så gör det ont i sklätet ><' inte alls för skönt, men planering föll idag då jag vakna halv tio och hade tänk att ta kvart över tio till Karlstad. Så jag låg kvar och sov en stund till, tjugo över elva går jag upp och så upptäker jag i duschen att klockan är för mycket. Skulle ju fan ringt soc mellan tio och elva, FAAAN. Men jag tog mig iaf iväg till Karlstad till slut, köpte lite chips och ostböger och även min nya kärlek.... BURN! <3 orgasm iaf :D I Karlstad mötte Anders,Yoice,Izzy och en kill-kompis till dom mig :D Vi halv sprang över vägen för att hinna med 1:an till Bergvik för vi skulle möta Mattias där :D Men sen fick man ett sms om att han hade tagit fel buss xD haha, han är söpen :P Eller ngt. ^^ Till slut kom han dit och vi gick lite på bergvik sen bar det iväg in mot stora torget, jag och Anders åkte upp själva till han för att hämta min älskade kamera :D Är över lycklig nu, men måste förmodligen lämna in den imorrn :'( Den inte fungera riktigt, snyft säger jag bara x/ Iaf, efter att ha hämtat kameran gick vi till Dk,Linda och Laboll och kolla på film x) Haha, den var väl.....bra xD Lol. Sen tog vi 19:03 bussen ner till stan för jag skulle till tåget^^ Innan vi gick till tåget gick jag in på hemköp och köpte en burn (A) haha. Så nu sitter jag här.
Vågar jag ge fullt ut efter allt du har sagt? Vågar jag verkligen ge mig in i det här. Jag vill inte vara här, jag får panik. Väggarna skriker efter alla tårar och allt blod i alla år. Jag vill inte vara kvar i det här huset.....

-Over and Out-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback