Sommaren är så jävla skön!

Ja, då var det slut på skolan. Känns väldigt skönt och jag hade riktigt kul i Torsdags :) Mamma körde ner mig till stadsparken, jag satt där ensam med en massa solberga-elever. Vid nio kom det några klasskompisar, Jessica hade försovit sig och kom vid kvart över nio. När hon väl kom så hade alla andra gått, eller åkt iväg >< så vi begav oss mot kyrkan för vi skulle dit, somna nästan i kyrkan för var fruktansvärt trött. Inte bra att dricka på sömntabletter ><' Men men, till slut begav vi oss mot Taserud men först tog vi en vända på Central för Jessica skulle kissa xD Haha, sen gick vi till Taserud. Vi satt lite i klassrummet men sen gick vi till idrottshallen och skulle ta kort, jag fick ju fylla i en anmälan om att jag ville ha kort på datorn >< haha, jag är mobbad :P Sen gick vi till klassrummet och drack lite, jag drack upp marinellan :P Sen vart det till matsalen och äta, potatis gratäng och kassler xD Sen tillbaka till klassrummet, prata lite och sen vart det in till aulan. Där sjöng dom lite och gav bort en massa stipendier, var även nära att somna där med xD Haha, sen till slut var det utgång. Vi skrek när vi gick ut, vi hördes nog xD BF gick ju ut först :P haha, sen skulle man leta sig ut till släktingarna :P Mamma vissa mig vart dom stod för hon stod längst fram och tog kort :P haha. Sen skulle vi åka lastbil :D Jävlar vad kul det va :P Jag och Jessica drack upp jordgubbsvinet sen kom Kristin och hämta mig och vi åkte hem och åt, fick ca 2000:- Sen drog jag och Emma ner till Dottevik för det fanns en plats kvar i bilen som Jessica skulle åka med i :D Så gick ner och för festa lite :P Sen vart det ut och åka bil :D Raggar bil fan :P Skit sköj^^ Sen blev det ner till hamnen på efter-fest ^^ Hos Oeter och Lella, åkte hem vid tolv för bröt ihop ute. Ville bara hem, så fick skjuts av Pelle. När jag kom hem så spyde jag ><' Fredag gick jag upp vid halv tre, och då hade mamma torkat bort spyorna. Sminka mig och mamma körde mig ner till stan, jag gick till Emma och satte mig hos henne sen tog jag sju bussen hem till pappa. Gick och köpte pizza och satte mig och glode på tv. La mig vid tolv tiden typ, låg och vred mig och drömde konstiga drömmar. Uschusch. Nu är jag skit trött och kanske ska lägga mig en stund till. Vill ha Tisdag <3

-Over and Out-

Kommentarer
Emelie

Jag längtar också efter tisdag <2

2009-06-14 @ 01:53:12 | http://withoutherwings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback