SnartSnartSnartSnart och ännu mer Snart.

Nu är det inte länge kvar, om ett dygn sitter jag och sover på ett flygpland någonstand. Jag längtar som tusan och dagen har gått åt till att förberede inför morgon dagen, fick 500:- av pappa till fickpengar. Så om dom som ska köpa mobilen sätter in 644:- så har jag 1840:- att spendera på vad jag vill. Hihi, alltså. Till såna saker jag vill ha men som mamma inte vill betala. Ska snart hoppa in i duschen och sen sätta mig lite mer framför tvn med morsan och syrran sen blir det rakt ner i sängen för att försöka sova. Som vanligt kommer jag säkert inte lyckas. Men det gör inge, får sova på planet istället. Vi åker från Arvika 08:00 mot Göteborg, planet går vid 16:00 tiden men mamma vill ha god tid på sig ner. Ifall något skulle hända och sen ska vi äta också, det blir såklart donken då x) Jag ska även få köra halva vägen ner dit :D Wish me luck.
Fast det ska nog gå så bra så^^ Kan ju vägen så :P haha, finns egentligen inte så mycket mer att skriva. Det enda jag kan skriva är att om ni verkligen vill få tag på mig där nere så får ni skicka till mamma´s mobil, men har även lagt in dom nr jag vill ha i hennes telefon. Så håll er lugna, om ni vill ha ett vykort i lådan så skicka er adress till mig på min mail [email protected] ;D Nej, nu ska jag sätta mig och glo på tv.

-Over And Out-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback