Störande.

"alltså herregud, det ÄR inte synd om sig för att folk inte hör av sig när de sagt att de ska det. folk är inte intresserade av dina påhittade depressioner, och jo, de är jävligt påhittade. förr var du inte alls såhär. så fort du bestämde dig för att bli "alternativ" blev du deppig på samma gång. nya modet? ta dina jävla i-landsproblem och var tyst istället. folk svälter, dör i krig, dör i aids, och det enda du kan tycka synd om är dig själv. skäms du inte?"

Om inte personen som skrev detta inlägg dräder fram så anmäler jag IP numret. Jag vet att du bor i Arvika för har fått IP numret uppkollat. Berätta vem du är eller bli anmäld. Du ska även skriva varför du skrev så? För varför skulle man hitta på en depression? Du känner inte mig, du kanske var kompis med mig förut, men inte nu längre. Alla förändras!!
Blir så sur på folk som inte kan stå för sin sak och vara anonym. Men det här ska inte förstöra min semester, om inte personen träder fram när jag har kommit tillbaka till Sverige så blir det polis anmälan. Så är det bara.
Sitter ensam på hotell rumet, ganska varmt faktiskt xD Haha, stängde av acn en stund för det var ganska kallt >< Men nu är det pött hett ist xD Haha, men men. Ska snart lägga mig en stund till, mina ögon orkar knappt vara upp. >< Uscha!
Juste, har fått mer anonyma kommentarer som jag inte har godkännt än. Den ena fråga vad jag heter på bdb, där heter jag xMissJannax. Sen var det någon som tyckte att jag var ett riktigt cp som hade skrivit ett stav fel i Turkiska, hade råkat skriva Tuskiska ist. Det är männskligt att fela gott folk! Där kom sanningen fram. Om ni ska klaga behöver ni inte läsa min blogg. Det är mitt liv, jag skriver om det för att kunna bearbeta det och sen är det min blogg. Så tyck om det eller försvinn.

-Over And Out-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback