Oh, we're still so young but desperate for attention.

07:40
Inatt fick jag iaf någon timmes sömn och det känns underbart, min kropp börjar återhämta sig. Men sen när jag ser lägenheten får jag panik och vet inte vad jag ska göra, för jag orkar inte städa. Inte just nu,inte sen,inte idag. Det är jobigt, men en sak har jag bestämmt. Ska börja packa idag så det blir gjort, måste börja någonstans ju. Nu ligger katterna i badrummet och leker med en shampoo flaska eller något. Hehe, fick ett riktigt roligt kort på dom igår. Ska slänga upp det sen :) Skulle ta kort på mina lådor jag hämta men då var dom ivägen och jaa :P Ni får se på bilden xD haha. Jag kom iväg igår till Jung, och jag fick tag på mina saker och Niklas körde hem mig med sakerna. Bjöd han på mat som tack :) Sen åkte han och jag kolla egenom lådorna. Fann en heldel saker jag har saknat, sen fann jag min sminkväska med :D Haha, så nu kan jag sminka mig riktigt. Även mina benvärmare, dom med fluff och dom svart/rosa jag köpte på festivalen i sommras :) Tror det var då, eller året där på xD Haha, kommer inte ihåg. Idag ska jag med Futurum till Axvall och kolla på folkhögskola :) Ska bli trevligt faktiskt, få något att göra. Sen när jag kommer hem så blir det att städa *suck* och efter det blir det att packa. Fast nu var jag dum, varför inte packa först och städa sen? Brukar bli stökigt när man packar jue :O Så får det nog bli, ska lägga alla kläder och sånt i säckar osv. Juste, var ju meningen att Emma skulle komma hit idag men såklart ska hennes pappa krångla och sånt så det blir inget ;( Så då får man vara ensam istället då! Vill inte det jue :O Men men, vad ska man göra? Nu ska jag fixa mer popcorn och sen ska jag börja sminka mig och sånt kul, vill ju se någorlunda bra ut ;P Haha.

-Over and Out-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback