Pepsi Max.

03:43
Inatt har jag sällskap, av underbara Maddis, tack <3 Vi möttes på Ica och handla lite, handla lite små saker,dricka och Ben & Jerrys. Sen gick vi hit i snöovädret och började tjata, sen satte vi oss framfören varsinn dator och käkade upp glassen, den var underbar. Den skulle nog du gilla Emelie, chocklad! Haha :D Inatt ska vi dygna för klockan 11 ska vi stå utanför Gatuköket och köpa pizza, vi fick ingen förut för vi ringde försent :O Dumt! Då blev vi sura, har tillbringat den mesta tiden med att skriva med Emma,Martin och Mattias. Fan va kul man kan ha xD Haha, mjaa. Sen har jag fryst en flaska (A) och nästan en till xD Haha, alltså den första var på god väg men hann i tid. Den jag tog upp nu var nästan helt fryst xD Ingen kolsyra kvar, haha! Jag är så lyckad, säg inget Emelie xD Juste fan, mitt Photoshop krånglar igen. Måste ha en ny kod *suck* vill ju att det ska funka :O Vill ha Photoshop, vill leka! Baah, blir smått galen på det faktiskt. Nu glömde jag bort bloggen för jag fixade Photoshop xD haha. Orkar inte skriva mer så... Bye ;D

-Over and Out-



Detta ska bli min nya header när jag får ngn att lägga in den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback