Tears in heaven.

21:09
Jaa, här ligger jag igen. Vad har jag gjort idag? Jo idag har jag gjort massor och är helt slut nu. Gudars, länge sen jag var igång så här mycket. Först och främst gick man upp strax efter ett, sen plocka jag ihop all pant i lägenheten.  Blev pant för ungefär 50:- sen sprang jag iväg till Ica och pantade allt, köpte tuggumi och en dricka. Sen begav jag mig till centrumhuset och köpte en semla, årets första semla och jag njöt verkligen :D Sen gick jag in till vårdcentralen och anmälde mig och lyssna på musik. Efter tio min kom min läkare och jag gick in, vi prata lite och hon sjukskrev mig. Sen sprang jag till soss och lämna in papprena, efter det blev det banken. Så man får ut lite pengar och sånt :) Sen blev det hem och tvätta, är inte klar än så fixar resten imorrn efter jag har varit på soss :) Jag hade värsta långa inlägget i huvudet och såklart så förvann det. Så typiskt mig..

Jag kommer aldrig ligga på toppen bland bloggarna eftersom jag är varken smal,blond eller har stora bröst. Sen är ju min storlek endel av sakerna med. JAg har fått höra att jag är söt, jag förstår inte vad dom tycker är sött på mig. Bara en massa fett, nu vill jag inte ha en massa kommentarer om att det är bara att gå ner i vikt. Men så är det inte, inte för en som har ett missbruk, när jag ser mig i spegeln ser jag inte heller det ni ser. Jag ser den kropp jag hade för några år sen, jag ser inte allt fett som hänger. När jag ser bilder som folk har tagit, det är så jag ser hur jag egentligen ser ut. Det gör så ont, jag tycker inte om att vissa mit ute. Alla blickar göt ont och jag vill hellre ligga hemma där ingen kan se mig, ligga under täcker och se förjävlig ut.

-Over and Out-

Kommentarer
Anonym

gör något åt det istället?

2010-01-22 @ 12:04:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback