Skratt,tårar & kattungar.

Då var midsommar förbi. Hade jag kul? Vad hände? Och varför står det kattungar i rubriken? Midsommar var i stora drag bra förutom att jag bröt ihop totalt, grät i flera timmar och allt gjorde för färligt ont. Det ligger fortfarande och skaver i mig, att andas gör ont. Jag vill gråta och jag vet inte hur länge till jag orkar vara här. Jag har funderat seriöst i några veckor att lägga in mig på psyk, vila upp och sen kanske få den hjälp jag behöver. Men vägen dit är lång. Min älskling,min bebis sunniva fick fyra otroligt vackra kattungar, men. Fan, detta menet. Den sist föda kattungen överlevde inte, jag gjorde allt för lilla benjamin. Som vi Kalla han, han är döpt efter benjamin syrsa eftersom han var så liten. Han orkade inte kämpa till slut så han gav upp, men är glad att hon fick iaf 3 friska kattungar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback