Stop telephonin me.

05:26
Mjaa, skulle egentligen lagt mig för flera timmar men sen fastna jag på msn med Ava xD Så till slut var det ingen idé att lägga sig så det får att bli att dygna. 11:15 går bussen till Lidköping, ska till vup 13:00 efter det ska jag förbi hos Veronica och hämta skivor så jag kan bränna musik till Ullareds resan :) Hoppas innerligt att Emma kan följa med, håller tummarna sten hårt! . Gör det ni också, det lär behövas! Hoppas Victoria blir frisk snart, idag,nu,imorrn! Haha, jaa x) Har en Sunniva på foten och Lucifer ser ngt intressant i fönstret. Han sitter som en surikat eller hur dom nu stavad xD Skit söt iaf :D Stora bebisen <3 Snart åker den här soffan ut, seriöst Emelie.Vi måste hämta den andra soffan snart! Jag blir galen här fan :O Är hungrig, så funderar på att plocka fram den sista colan och poppa popcorn. kanske inte så bra mat men orkar inte laga ngt för har inget bröd hemma. Det ska inhandlas på Ullared eller imorgon x) Får se! Haha, mjaaao! Har faktiskt inte så mycket att skriva nu, så ni får nöja er med det här. Skriver ikväll, jag lovar! Haha, ska inte svika er.

-Over and Out-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback