Jag skulle kunna gå tusen mil bara för att få träffa dig.

05:23
Jag är trött men kan inte sova, det är för mycket som yrar omkring i huvudet på mig. Minnen,hur framtiden kommer se ut och allt sånt där. Sen är det andra saker som finns där som jag inte vill ta upp, idag har jag inte gjort mycket. Ringde soc imorse men då var inte den där fittan där som jag skulle prata med, så vart sur och la mig igen. Sen gick jag upp och satt framför datorn, efter ngn timme fixade jag lite mat och det vart kyckling och pommes. Lätt lagat och sånn skit. Orkade inte fixa ngt väldigt idag, sen hade jag även tänkt att gå till mickisen att hämta post med det blev aldrig av. Får blir imorgon(idag), sen har jag suttit och kollat på tv och gosat med katterna. mhmm, det var mys. Snackade med Emelie och hon ska försöka ta sig hem innan helgen och jag hoppas innerligt att hon lyckas. Denna tystnad tär på mig, är inte van med det. Är van med att alltid ha liv runt mig, att folk är med mig hela tiden. Gjorde jag rätt val eller ej med att flytta hit? Jo, det gjorde jag. Men jag var inte beredd på att bli ensam, varken jag eller Emelie visst att det skulle bli så snart att hon skulla läggas in på behandlingshemmet, inte jag iaf. Natten har spenderats med att kolla på film och tänka mycket, vill se mer film men har inget att se på. Ganska jobbigt, kanske ska se klart Ghost Hunters så man har sett hela säsong 5. Jaa, det låter som en bra plan enligt mig. Om några timmar ska jag ringa soc fittorna igen och få prata med min handlägare. Orkar inte med detta jävla krånglet hela tiden, såg att jag hade fått en kommentar på det förra inlägget. Om jag hade kunnat fått jobb så hade jag hellre gjort det, men det är de att jag inte kan. Först och främst att jag just nu inte fungerar i ett jobb, i en massa krav hela tiden. Det är nätt och jämnt att jag klarar av skolan jag går i nu, men jag försöker och det är en evig kamp. Sen det andra som sätter stopp är betyg.. Dessa jävla betygen man måste ha hela jävla tiden, eftersom jag inte klarade av att gå hela gymnasiet ut så har jag bara ett samlat betygs dokument. Men snart, inte än på kanske ett eller två år. Sen, då ska jag söka till en folkhögskola och fixa upp det så jag får ett helt betyg..

Människor är så äckliga, alltid ska dom gå efter utseendet och döma. Om man ser annorlunda ut så ja, då duger man inte. Då blir man slängd i högen bland dom som inte kan bli pop-stjärnor,modeler och allt sånt där utseendet mässigt. Jag blir så äcklad/sur/arg på alla som dömer efter första ögonblicket. Om man är tjock/ful och även för smal, ja då duger man inte och kan jobba på en industri istället. OM man får ett jobb där, alla dessa krav man har på sig i detta samhället tynger ner många. Tidningar skriver "Tjejer påväg in i vuxen livet är mer deprisserade än förr, det har dubblat på flera år!" Men HALLÅ, det är väl inte så jävla konstigt? Man måste se ut på ett vis för att kunna passa in i samhället. Om man kollar runt på skvaller blaskor så är det bara dessa smala jävlarna som TROR dom är ngt, t.ex. som Kissie. Hon TROR att hon är störst,bäst och vackrast, att hon är bäst och är bättre än alla andra bara för att hon kan spruta in silikon i brösten. Men hur är det om ett år? Då kommer hon nog krypandes och försöker göra ALLT för att få in pengar genom media och sånt, så är alla fallna kändisar. Dom gör allt för att folk ska kunna se dom. Det är så.... ja, jag vet inte riktigt vad jag skriva. Nu kommer jag låta som en galen katt människa men. Katter är så mycket bättre, dom dömer en inte. Så länge man rensar deras kattlåda,ger dom mat och kärlek så älskar dom en. Dom är glada över att man är den man är och inte någon annan. Allt så är jävla sjukt..

-Over and Out-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback