Kul kväll.

Igår kom Tjit Tjat hit från Trollhättan, han hade med sig två flak bögöl(cider) xD Haha. Bjöd hit Andrea,Linn,Kim och Jive. Så vi satt och drack och spela massa spel :) Hade riktigt trevligt faktikt, det var väldigt lugnt. Riktigt skönt faktiskt, jag har rätt nyss städat lite. Har liiiiite kvar att plocka bort med det tar jag sen tänkte jag :P haha. Blir nog en tidig kväll ikväll. Imorrn fyller man ju år så ska till mamma och så ska vi käka god mat och sån :) och på Torsdag ska jag till pappa så ska han bjuda på mat, ibland är det riktigt bra att fylla år^^ Haha, på Söndag ska vi ju ha släktkalas för mig :) Det blir att grilla och käka jordgubbstårta, mums! Hihi! Nej, men jag skriver nog sen igen :)
Ska kolla egenom kameran med och kanske kan slänga upp någon bild^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback