Tidig morgon.

Har varit vaken hela natten då jag har kännt mig extremt pigg (som vanligt!) Var nyss ner och stoppa i första tvättmaskinen så det var gjort.. Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra, jag hade tänkt att lägga mig och sova en stund för att piggna till. Men efter jag kom upp från tvättstugan och öppna ett brev från soc vart jag pigg.. Väntar på att klockan ska bli lite mer så jag kan dra igång musik på dvdn och dunka hög musik, hade tänkt att städa idag! Har lite ställen det verkligen behövs på så att ja.. Sen måste jag ta disken för den har växt en hel del känns det som, riktigt jobigt.. Men måste tömma den på det vattnet som är i nu och fylla på nytt, så ska nog skutta iväg och göra det nu :) Hörs senare!



Tuffs<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback