Anders Johansson-Without you.



Anders vann fame factory något år, tror det var 2003. Och sen första gången jag hörde den här låten har jag varit helt förälskad i den. Upptäkte här om dagen att jag hade hanns skiva så nu står den på nästan på högsta volymen och repeat. Jag kommer ihåg år 2005 (tror jag det var) så var det rix fm festivalen i Karlstad och då var han med, men han spelade sist. Jag grät när han gick upp på scen för att mina batterier i kameran var helt slut, gud vad jag var förstörd. Sen var han med 2008 och då filma jag :) Ska se om jag finner klippet så kan jag lägga upp det sen. Nu ska jag ta och dammsuga och få iordning på lägenheten, hörs senare :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback