Bilder genom åren!


En av dom äldsta bilderna som finns på min datorn, denna är tagen 2001-2003.
Så detta är min riktiga hårfärg.



Denna bilden är tagen 2005, samma år som konfirmationen och Turkiet(Var där i 2 veckor!) Innan vi var i Turkiet var mitt så tjockt att det alltid såg slitet ut, men som ni ser på bilden ser det faktiskt rätt fint ut!



Bilden tagen 1 vecka innan jag började 9:an på Centralskolan. 2006


Denna bilden är tagen vintern 2006, men jag färgade brunt första gången när jag började 9:an. Jag vill chocka folk, bilden ovanför (när jag är blond) är tagen precis innan jag färgade mörkt.



Här är en bild tagen sommaren 2006 påväg upp till Dalarna.



Påväg att bli blond hösten 2006. Även första året på Gymnasiet.



2 dagar innan jul 2006 var jag såpass blond att jag kunde slänga i rosa slingor.



Under vintern/våren 2007 la jag i rosa färg i håret varj vecka typ. Här hade jag även fortfarande långt hår.



Fortfarande blond och rosa MEN det blev fel när den där kärringen skulle klippa mig så hon klippte bort håret (Sen dess har jag varit korthårig!) Detta var Feb 2007.



Sen blev jag svarthårig och trivdes som fisken i vattnet!  Feb 2007.



I Maj 2007 hade håret blivit lite mer brunt och långt.



Brun och finnig, slog sling och färgade luggen blond. Eller ja, försökte. Slutet av Maj 2007.


Kommer fortsätta med bilder senare, är rätt trött just nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback