Om party fredagen.

Igår var det fest för lill Johansson som fyllde 19 under veckan. Hade riktigt trevligt och blev full, fast det är inte så konstigt på hur dålig jag har sovit det sista. Ujuj! Var trevligt folk och i köket hade jag och några till "singel"-hörnan! Haha, var riktigt kul faktiskt :P Men kvällen slutade med tårar (för vissa) ,bråka,ambulans och skyhög ångest (för mig) Juste, har färgat lite av håret :) Slänger in en bild nedanför när jag har skrivit klart här :) Mhmm! Har Melinda här över helgen också men just nu är hon på fest men kommer väl tillbaka snart :) Sitter och väntar på att hon ska höra av sig så jag vet att hon är påväg tillbaka :) Mhmm! Fattar inte varför, men det känns som om jag har träningsvärk i hela kroppen. Vart fan kommer den ifrån egentligen? Så jävla mysko!



Halva blondt och halva svart :D


Kommentarer
Melinda

Massa mys o vara med dig! hihi, känner mig så trygg o älskad! <3

2011-11-27 @ 01:18:04 | http://raveskunkan.bloggplatsen.se/
Anonym

var det hos dig richard va otrogen mot anna med louise? :o

2011-12-06 @ 02:11:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback