Sjuklingen Johanna,

Ohhja, jag har gått och blivit sjuk. Dålig sömn,feber och hosta står på schemat just nu. Inte så kul, men får hoppas jag blir bättre innan Lördagen. För då är det fest för Magnus, men borde ha blivit bättre då faktiskt. Så idag har jag unnat mig själv lite glass och cola, man får faktiskt det när man är sjuk. Har bara lugit framför tvn hela dagen, rätt gött att ha sådana dagar faktiskt. Ska till psyk imorgon, får hoppas att jag orkar det. Ska ringa och höra med mamma om hon kanske kan hämta mig och köra mig dit och sen om pappa kan hämta mig när han har slutat. Men det borde inte vara några problem.. Men det märks.. Nu ska jag faktiskt ta disken så den försvinner och sen laga lite mat. Behöver få i mig något ordentligt faktiskt. Kanske skriver senare.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback