All i need is you.

Gårdagen var stressig och lång, började dagen 10:00, gick upp och käkade lite frukost och gjorde mig iordning för att dra handla, var först på Coop. Vart mest grönsaker där och lite kattmat och sånt som inte finns på Lidl, handla väl för ca 300:- Kändes skönt att det inte drog iväg så mycket. Sen vart det iväg till Lidl och stor mathandla, jävlar vad skönt det var att se att det finns mat i min frys nu. Hela kalaset gick på 900:- typ, så nu borde jag klara mig tills jag får pengar igen. Dock blir det väl lite mer handling snart igen, fylla på lite mer innan pengarna tar slut sen. Iaf, efter mathandlingen vart det hem och packa upp varorna och sen ge sig iväg igen till stan för att träffa Paulina. Köpte mig en tröja på Kappahl medans jag vänta på henne. Efter det gick vi till charlies och tog en varsinn sallad, var inte helt fel kan jag säga er. Sen hem igen en stund och iväg igen på ett litet äventyr, var väldigt gött att ha en dag som jag hade fullt upp på. Sen var det även väldigt skönt att komma från Arvika ett par timmar och ha kul :)

Idag har det varit väldigt slappt, lugit på soffan halva dagen sen gick jag hem till Jessica för hemlagad pizza mys och film :) Dock fastna vi hos Stefan en stund men vad spelar det för roll? Vi gick även ut på en liten promenad med vovvarna :) Hon är ju hundvakt åt Jerry denna helgen så vi tog en varsinn hund och gick runt Dottevik och pratade lite. Har varit en riktigt trevlig kväll faktiskt, väldigt skönt. 
Imorgon har jag INGET planerat, kanske stor städa lägenheten :) Det märks, nu ska jag mysa lite med katterna innan jag ska ta ännu en värktablett (Blev skallad av ena hunden förut rakt på näsan) Har lätt huvudvärk och smärta i näsan just nu :/



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback