Försöker.

Idag har inte tankarna varit nådiga. Ångesten har varit hög och jag vet inte riktigt vart jag ska ta vägen snart, vill bort. Trots att jag nyss kom hem, känner mig inte hemma här längre. Men tror att allt som har funnits där och grott har kommit ikapp mig nu och sparkar mig i röven allt för att jag ska falla. Allt som har gått så bra det senaste? Vad fan händer egentligen? Håller på att bli komplett galen, tror jag behöver en dag för mig själv. Men fasar inför att vara själv för länge, vad jag ska göra eller vad som kommer hända. Gaah, får inte ens ordning på orden jag skriver. Stänger av telefonen ett tag och ser om det blir bättre. Tror dock inte det, men man kan hoppas. Ska även stänga av internet ett tag då jag behöver tystnaden... Sen är det kul att se vilka som söker en, låter dumt men ja. Mina paranoida tankar är i full gång. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback