Träning.

Som de flesta vet då så har jag ÄNTLIGEB kommit igång med träning. Ska försöka träna 3 ggr i veckan varav på Måndagar tränar jag med Paulina. Känns jävligt gött, har även börjat med att föra matdagbok så jag får ordning på det och efter Onsdagen vet jag om jag får ett möte med min sjuksköterska igen så vi kan börja igen. För där blir det mätning och vägning :) Känns bra att äntligen börja få tillbaka livet igen, som det ska vara :) Nu ska jag ställa mig och göra köttfärssås så jag kan värma sen när jag ska äta :) soo long suckers!




Kommentarer
Anonym

Tycker du är förjävla duktig som har börjat träna flera gånger i veckan. Go girl! ;)

2013-03-04 @ 17:35:44
V

Grymt om du orkar träna tre gånger i veckan och håller det så. När jag började träna så hade jag för stort mål så jag avslutade träningen helt..
Kör hårt tjejen!

2013-03-10 @ 15:01:59 | http://cutted.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback