Väntan.

Kunde inte träna i fredags pågrund av feber och kraftig förkylning. Blev grymt ledsen "/ Sen i Lördags kände jag att det sved på sidan av magen så bad Gunn att kolla på det så sa hon att jag har fått svamp. Ville bara bryta ihop, betyder ju att jag inte kan träna eller simma förrens drt är borta. Visst, träna kan jag. Men vill ju simma efter "/ Så har bestämt att jag tänar på fredag den här veckan så det får försvinna. Men kommer ju ta igen det nästa vecka, tränar som vanligt på måndag,onsdag och fredag sen så blir det att träna på Torsdag efter jag har lämnat Sunniva hos vetrinären :) och sen på lördag den veckan ska jag med Gunn och Henrik på badhuset. Så fullt upp nästa vecka, men det blir skönt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback