Längtar.

Det finns flera saker jag längtar till just nu. Den 9:e Nov blir det till Ullared med mammas jobb. Dock kommer jag inte ha sådär jätte mycket pengar att handla för, MEN det är gratis resa och så kan det vara gött att komma hemifrån ett par timmar. Tänktr passa på och köpa saker till lägenhet och lite julklappar :) Sen längtar jag efter att få besked från Torsby om när mitt info/grupp möte kommer vara. Vill veta när det är igång och resan verkligen har börjat. Uuuh, så jag har lite saker att se fram emot nu som tur är :)

På Torsdag tror jag det blir in till stan och umgås med Andrea och kolla på lite serier och köra spökmaraton :D mhmm. Skoj skoj ^^



Tänk. Jag har sett ALLA 100 avsnitt och många fler hoppas jag det blir. Älskar det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback