Slöfis.

Ligger på soffan och slappar. Är helt slö i kroppen och även i huvudet. Är även mätt, gjorde världens godaste köttfärssås med gul och röd paprika. Mums säger jag bara, samtidigt som detta är jag sjukt rastlös.

Var iaf på möte idag på sjukhuset, det gick väl bra förutom att jag nu vet vad jag verkligen väger då dom har skaffat nu våg på psyk avdelningen. Den jag alltid har vägt mig på stämde inte, inte så kul att se dom siffrorna. Men men, ska snart ta och plocka ur soffan för ska ta kort på den och slänga upp den på köp & sälj för ska kolla på en ny imorgon hos Andre och Camilla :) Om jag tar den slängs den jag har upp för 100:- (bud) Känns så kul :) Måste även ringa mamma igen och se om vi isf kam fixa allt till helgen så det är klart ^^




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback