Städning

Fick lite panik imorse när jag vakna. Såg ut som fan i lägenheten, men gick först och köpte mig en powerking för att vakna till lite då jag var otroligt trött. Sen blev det in för att tömma dammsugar påsen och börja dammsuga, har även skurat hela lägenheten. Känns otroligt skönt att få det gjort, har lite små plock kvar och så måste jag diska och torka av bänkar och bord. När det är klart blir det att fixa mat och sen in i duschen. Sköönt. Sitter just nu ute på altan och dricker juice och slappar lite medans golva ska torka :) hääärligt häärligt. ^^ Måste ta och boka tvätt-tid men tror nästan jag gåt över till groven och bokar där ikväll. Vi får se :) Nu ska jag slappa en stund till innan det blir att bege sig in igen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback