Glädje

Trots min jävla trötthet just nu är jag vääldigt glad. Pratade med Torsby i Onsdags och om dom får in två infomöten nu i Okt så kommer jag få mitt möte i nov. Annars blir det Dec. Gött att veta på ett ungefär när man ska dit så man kan planera med skjuts och så :) Sen i Onsdags fick jag även ny spis. Riktig skönt ska jag säga er. Ser så mycket bättre ut nu i köket sen var jag även i Karlstad samma dag med mamma och Mt. Så Onsdage var en riktigt bra dag :)

Men... Vem vill ta tag i min bloggdesign? Jag vet hur jag ska ha den, behöver bara få tag på någon som kan. Maddis? känner du dig manad att hjälpa mig? Snääääällllaaaa?



Överste bilden är den nya spisen och den nederste gamla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback