Skepp o'hoj!

Känner att det är dags att börjar uppdatera min blogg igen. Som de flesta vet så har jag gått ut med att jag ska göra en gbp, har varit SUPER stressad över det. Just nu känner jag ett stort lugn i kroppen och är jätte taggad över detta! Alla som jag har skrivit och pratat med har varit väldigt positiva och glada för min skull och det känns väldigt skönt. På Tisdag ska jag även ringa till Torsby och höra om dom har tagit emot min remiss så jag vet att det är på g och kan börja kämpa, sen är det ju inte kul att gå runt ovisshet och inte vet om dom har tagit emot den eller inte. Inatt tog jag även min sista cigg för att göra det lättare om jag får op. Sen måste jag eftersom jag blir sjuk stup i ett. Men som sagt, ska försöka börja uppdatera en gång om dagen här. Men nu ska jag fortsätra kolla på tv och slappa. Kroppen tar verkligen ut sin rätt när man inte får sova ordentligt och sen dricka på det.




Kommentarer
Emelie

Heja!

2013-09-01 @ 20:22:44 | http://takeitontherun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback