Ready, set.... GO!!

Herregud, i Måndags. Stressen,paniken och att bara veta att väntan faktiskt var över. Det var en underbar dag med samtidigt väldigt jobbig. I Måndags morse ringde jag till Torsby strax efter 09:00 bara för att checka av lite hur det går med op tider osvosvosv. Fick svaret att hon trodde att det skulle bli i slutet av Sep, nöjd var jag med det svaret, la på och tänkte somna om för var sjukt trött. Strax efter 10:00 ringer det ett dolt nummer så svarar och får höra att 15:e Sep har dom en tid och den är min om jag kan och vill, självklart! Vill ju få flytet gjort.. Chocken kom och jag satt kvar på säääängen länge innan jag ringde mamma, hon trodde det hade hänt något då jag nästan grät i telefonen. Flytet skulle köpas in så fort som möjligt så mamma förde över lite pengar till Matilda så vi kunde mötas på stan för att köpa lite så jag kunde starta någonstans. 8 dagars flyt köptes in och jag behövde lite mental förberedelse innan jag kunde börja, har nu gått på det i 5 dagar och det har gått mycket bättre än jag trodde. Är så jääävla stolt över mig själv! Så nu räknar jag dagar och bara vill vara framme vid op dagen, men är snart där! Skit alltså... 
Idag var jag iväg och tog blodproverna inför op så nu är det gjort, nu är det bara två enkäter som ska fyllas i och vara färdiga inför open. Gud vad jag längtar, drömmer mig bort! 

Sen har jag även fått hem en lite kattunge, lilla Lilo <3 En svart vit dam som accepterades typ DIREKT! Det gör mig så glad och se hur mycket både katterna har förändrats :) 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback