Fart.

Jaa. Fort går det i svängarna här, har två möten i Torsby den 3:e Mars. Ser verkligen fram emot detta, det är en sköterska och en dietist jag ska träffa. Hoppas innerligt att det ska gå bra, men det tror jag. Ska visa att jag är beredd både fysiskt och psykiskt inför detta, eftersom jag ska träffa en dietist så kommer jag ta med mig min matdagbok som jag fyller i varje dag. Har ju äntligen kommit upp i måltider, det är väldigt stort med tanken på att jag länge bara åt EN gång om dagen. Icke bra säger jag er.
Har även gått ner 2kg på 2veckor typ :) Känns bra :D Är så stolt över allr som har hänt det sista, jag har det fint i hemmet och tar hand om mig själv. Det var nog detta jag behövde, jag är också värd att ha ett bra liv. Det är vi alla!!

Har tänkt att blogga i flera dagar men har lixom inte riktigt orkat. Haha, latmask. Men nu ska jag försöka komma igång igen. För er och för min skull, kan vara gött att få ur sig lite skit ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback