Happy as a puppy

Idag har det varit en helt okej dag men börjar tröttna något så extremt på flytet. Men anyways! 
Vaknade 10:45 imorse, gick upp och klädde 
på mig och tog en shake så allt var klart inför när Lotta skulle komma (min kontaktperson) för idag var det vvägning. Så nu har jag gått ner 13kg och det känns så bra jävla fucking bra :D Sen bar det av till Karlstad med mamma för hon skulle på möte på sjukhuset sen bar det av till IKEA. Fick 100:- så köpte ett 100-pack värmeljus och 120st doftljus så klarar mig en stund till:) Gött mos dä! Sen bar det av hemåt. Men det som gjorde hela min dag perfekt var att jag testa ett pat byxor jag fick av Jessica som jag inte ens fick på mig över bena runt 13:e Sep...... Men nu! Nu gick det fan mig galant och dom satt inte för tight heller. Den känslan som spred sig i kropprn var UNDERBAR :D Efter det lyckoruset blev det en promenad med Jessica och Texas :) Härlig dag alltså! Flera sådama dagar tack.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback